Δίαιτες

Δίαιτα με μονάδες

Στη δίαιτα με μονάδες κάθε τροφή αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες μονάδες, που υπολογίζονται βάσει των θερμίδων, του λίπους και των φυτικών ινών που περιέχει. Ο καθένας, ανάλογα με το βάρος, το ύψος και το φύλο του, δεν πρέπει να καταναλώνει πάνω από έναν ορισμένο αριθμό μονάδων ημερησίως.
Το διαιτολόγιο περιλαμβάνει ποικιλία τροφών. Με τη βοήθεια του υπολογισμού των μονάδων, γνωρίζει κανείς ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς τρώει, ενώ στόχος είναι να μην ξεπεράσει το όριο των μονάδων που πρέπει να καταναλώνει ανάλογα με το προφίλ του.
Υπόσχεται ότι θα χάσετε το 10% του αρχικού σας βάρους, χωρίς να στερηθείτε συγκεκριμένες τροφές από οποιαδήποτε κατηγορία τροφίμων.
Πρόκειται για έναν εύκολο τρόπο να ακολουθήσει κανείς ένα πρόγραμμα δίαιτας διαχωρίζοντας τις «ελαφριές» από τις «παχυντικές» τροφές. Παρ’ όλα αυτά, απουσιάζει η απαραίτητη γνώση, ώστε να ξέρει το άτομο που ακολουθεί το πρόγραμμα, γιατί επιλέγει ή αποφεύγει ένα τρόφιμο.

Οδηγίες για δίαιτα με μονάδες

Τροφές με 0 μονάδες

Τροφές με 1 μονάδα

Αναλογία ψωμιού που αντιστοιχεί σε 1 μονάδα

Πρωινό:

Φρούτα απ’ τις ελεύθερες τροφές = 0 μονάδες

Δεκατιανό:

ό,τι φρούτο θέλουμε, ή καρότα, ή άλλες τροφές από τις ελεύθερες = 0 μονάδες

Μεσημεριανό:

Μακαρόνια με κιμά όσο θέλουμε (χωρίς να κάψουμε τα μακαρόνια) = 3 μονάδες (αν δεν βάλουμε λάδι στον κιμά κερδίζουμε 1 μονάδα)

Σαλάτα ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι, χωρίς λάδι = 0 μονάδες Απογευματινό:

ό,τι φρούτο ή άλλη τροφή θέλουμε από τις ελεύθερες, όσο θέλουμε =0 μονάδες

Βραδινό:

Ομελέτα (με λάδι ή βούτυρο ή την κάνουμε σε αντικολλητικό και βάζουμε το λάδι στην σαλάτα) και σαλάτα με μπόλικη ντομάτα = 2 μονάδες… (μπορούμε να βάλουμε τη ντομάτα μέσα στην ομελέτα για έναν ωραίο καγιανά).

Σύνολο 5 μονάδες

2.

Πρωινό:

3 μικρές φρυγανιές και ένα χυμό = 1μονάδα

Δεκατιανό:

Φρούτα

Μεσημεριανό:

Κρέας κοκκινιστό (δεν βάζουμε λάδι) με ρύζι =2 μονάδες

Σαλάτα ανάμεικτη με λάδι =1 μονάδα

Απογευματινό:

Φρούτα

Βραδινό:

Γιαούρτι με βρώμη = 2 μονάδες

Σύνολο 6 μονάδες

3.

Πρωινό:

1 φέτα ψωμί με βούτυρο και μέλι = 3 μονάδες

Δεκατιανό:

Φρούτα

Μεσημεριανό:

Ψητό ψάρι = 1 μονάδα

Σαλάτα με λάδι = 1 μονάδα

Βραδινό:

Σαλάτα με λάδι =1 μονάδα (αν φάμε ντοματοσαλάτα δεν χρειάζεται λάδι και κερδίζουμε την μονάδα)

Τυρί = 1 μονάδα

Σύνολο 7 μονάδες (αν προσθέσουμε και 1 φέτα ψωμί πάμε στις 8. Προϋπόθεση: να είμαστε άντρες!)

Εξτρά οδηγίες:

1. Αν τα κιλά που θέλουμε να χάσουμε είναι πάνω από 10 να τρώμε οπωσδήποτε 6 μονάδες τη μέρα και αργότερα να τις κάνουμε 5. ΠΟΤΕ όμως να μην κατέβουμε απ” τις 5 γιατί εκτός του ότι είναι ανθυγιεινό δεν βοηθάει τον οργανισμό να κάνει καύσεις.

2. Να προσπαθούμε μέσα στη μέρα να τρώμε και γαλακτοκομικά

3. Να φροντίζουμε μέσα στην εβδομάδα να υπάρχουν όλα τα είδη πρωτεϊνών: κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, αυγό, όσπρια, τυρί.

4. Μην κρατάμε τις πολλές μονάδες για το βράδυ από φόβο μήπως ξεφύγουμε. Να το κάνουμε αν ξέρουμε ότι κάποιος λόγος θα μας κάνει να φάμε παραπάνω το βράδυ, αλλά όχι κάθε μέρα.

5. Αν μια μέρα ξεφύγουμε μπορούμε ή να συνεχίσουμε με μια μέρα αποτοξίνωσης (π.χ μόνο φρούτα οπότε και 0 μονάδες) ή να αφαιρούμε κάθε μέρα μια μονάδα για την υπόλοιπη εβδομάδα. Υπάρχει και η τρίτη λύση: Δε βαριέσαι! Το ξεχνάω κι αρχίζω απ” την αρχή. Ας αδυνατίσω μια μέρα αργότερα!

Δια τυχόν απορίες… το συζητάμε!

Καλή επιτυχία!